ח"כ שטרית: "המחאה פוגעת בכלכלה הישראלית"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ שטרית: "המחאה פוגעת בכלכלה הישראלית"

ח"כ קטי שטרית במהדורת הבוקר: "אנחנו הולכים לשלושה חודשים של עשיה עד הפגרה הבאה. נעלה חוקים חברתיים. נעשה את כל מה שהבטחנו לציבור. בתקציב יש המון רפורמות לציבור הרחב"

צילום: יונתן סינדל / Flash90     
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברת הכנסת קטי שטרית (הליכוד), חברה בצוות המשא ומתן להידברות בבית הנשיא, אומרת לבצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון), כי במושב הבא של הכנסת תהיינה בשורות חברתיות. "נעלה חוקים חברתיים. נעשה את כל מה שהבטחנו לציבור".

בפתח השיחה, התייחסה שטרית למשא ומתן בבית הנשיא: "אנחנו כן מדברים על הדברים הדחופים והחשובים. יש הסכמות על חלק מהדברים. על הוועדה לבחירת שופטים כרגע אין. יש שיח בנושא חוק יסוד – קריאה רביעית, כנסת עוקבת ומספר חברי הכנסת. שני הצדדים מנסים לסיים את זה ב'זה נהנה וזה לא חסר'".

על ההפגנות: "זו אותה חבורה של מחאת 2013 עם יוקר המחיה, 2015 עם הגז ו-2019 בבלפור. אלה אותם אנשים. כשאתה יושב אחד על אחד ומסביר את הרפורמה, פתאום אנשים מבינים למה צריך אותה. אי אפשר להתחרות במוכנת הרעל. אמרתי בישיבת הסיעה שיצאנו למהלך הזה בלי הסברה. אני לא רוצה להאשים אף אחד. לא צפינו את התגובה שלהם. הרפורמה לא מעניינת אותם אלא מעוזי הכוח של השמאל".

עוד הוסיפה: "מאה אלף יצאו לקפלן בשבוע הראשון בגלל סרטונים, נאומים חוצבי להבות על דיקטטורה וקץ הדמוקרטיה ואמצעי התקשורת שדיבררו את המחאה. אמרו שאנחנו לא מוכנים לדבר והנה הגענו לדבר. מי לא מגיע? העבודה, שנמחקת בסקרים לא מגיעה וליברמן ששונא אותנו. הצענו את הפתרון הכי טוב עלי אדמות לוועדה לבחירה שופטים".

לאחר מכן התייחסה שטרית ליוקר המחיה: "אנחנו הולכים לשלושה חודשים של עשיה עד הפגרה הבאה. נעלה חוקים חברתיים. נעשה את כל מה שהבטחנו לציבור. בתקציב יש המון רפורמות לציבור הרחב".

היא תקפה: "המחאה הזו פוגעת במצבה הכלכלי של ישראל ע"י כך שהיא מכניסה משקיעים לחרדות וגורמת להוצאת כספים".

לדבריה, "הרפורמה הזו באה להיטיב עם הרשויות. מסדירה את תפקידה של כל אחת. קם בית משפט שאמר שהכנסת והממשלה לא יודעים מה טוב לציבור והם יתנו את הפרשנות שלהם לכל חוק".

ביחס לביקורת של דוד ביטן על הממשלה, אמרה: "זה מה שיפה בליכוד. שיש מגוון דעות. ביטן אומר את דעתו. לוין אומר את דעתו. אני לא רוצה לפרש את מה שאחרים אומרים".

לסיום, אמרה שטרית: "אמר הנשיא בשבוע שעבר שאם זה יתפוצץ הוא יגיד מי אשם. אני מקווה שהוא יעשה את זה אם וכאשר כי זה לא יהיה אנחנו. אנחנו באים בלב פתוח ונפש חפצה. הם בעד מדינת כל אזרחיה. רוצים להפוך אותנו למדינה אחרת לגמרי".



0 תגובות